Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Marie - 31 augusti 2010 10:58

Idag ska jag försöka njuta av min sista lediga dag.Imorrn kliver jag in i "ekorrhjulet" igen efter 1,5 års ledighet!Har ingen ångest än så länge.Tyvärr är jag ju lite sjuk så jag kan ju inte hitta på nåt kul utan bara ligga o slappa här hemma när My är på dagis.Men det kanske är så man ska spendera den sista dagen,i viloläge istället för o stressa omkring på annat.Ska försöka sova lite så jag är någorlunda pigg o fräsch tills imorrn vilket ju som sagt inte är helt lätt men får nog prova o gå upp o sova i sovrummet istället.


Imorrn ringer klockan 04:30 o My ska vara på dagis redan 06:15!!!Oh Jesus...


Ringde If igår angående Lowas försäkring.Hör o häpna;dom ska ha 4 jävla tusen per år o ha henne försäkrad där!!!!För en sällskapshund!!!!!!!!!!!!!!!O då är det bara veterinärvård,50 000 (ingen livförsäkring).Då är ju Agria billiga i jämförelse o säkerligen bättre!När Lowa kastrerades i vintras sa veterinären att vi hade en väldigt bra försäkring ..så vi är nog kunder hos Agria ett tag till!


Btw så är den ny "funktion" här på bloggen där jag kan svara på era kommentarer så  ni som kommenterar kan ju kolla om jag lämnat nåt svar till er! :O)

Ovido - Quiz & Flashcards