Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Marie - 2 augusti 2010 12:34

I lördags blev det en ridtur igen.I en hel timma!!!Ida var jättesnäll.Lite tittig o så men inte värre än nån annan häst.I början var hon skitseg så jag fick sitta o driva på till max för att hon inte skulle somna.Skaplig träningsvärk jag har efter det kan jag säga!  Men sen piggnade hon till.Kul var det iallafall tyckte vi båda.Fast jag ska erkänna att jag som alltid var pissnervös.Fattar inte vad det ska vara bra för!!Måsta vara åldern!


Igår fyllde Lowa  fem år!Min älskade vovva är en stor dam nu.Idag kom hon hem igen efter o ha haft sommarlov hos Pappa i en månad.Har saknat henne även fast vi varit där o hälsat på men det blir ju inte riktigt samma sak!Ska bli skönt o få komma igång med dom dagliga promenaderna igen,tre gånger om dagen.Älskar o vara ute o gå o helst i sällsakp av Lowa.Har ju lånat Johannas Hugo men då har jag bara följt med på morgonrundan och/eller kvällsrundan.


Igår var det också en månad kvar tills jag börjar jobba igen!Fattar ni!!EN MÅNAD!!!!!!Det är ju ingenting!Tiden bara rusar förbi oss o snart kommer det vara dags för dagen före ångest!Och om två veckor ska My skolas in på dagis!Herrejisses!!!!Var förbi Mega idag för o köpa regnställ till henne.Fan vilket kap jag gjorde!Hittade ett ställ med både byxa o jacka för 149 kronor!!!!Det kallar jag billigt!!!Så jag tog två ställ!Måste ju ha ett hemma också!Dom hade massvis med vinteoveraller o liknande till dom små.Billiga o jättefina!!Kan verkligen rekommendera er med barn att åka dit o köpa sånt.Man sparar massor av pengar på det!


Puss o hej!

Ovido - Quiz & Flashcards