Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Marie - 26 augusti 2010 10:17

TISDAG (DAG 7): Idag var jag med på morgonsamlingen o fruktstunden sen lämnade jag My till Lotta.Det blev såklart gallskrik.Hon var kvar o åt o sen hämtade jag henne.Hon hade vart lite kinkig o ätit lite dåligt men hon var tjurig hemma med. :O) Passade på o städa huset medans hon var på dagis.

ONSDAG (DAG 8): Lämnade henne efter morgonsamlingen o gallskrek när jag gick men när jag satte på mig skorna i farstun blev det tyst!!Skitbra ju!!Hon var kvar o åt (hon hade ätit massor o blivit jätteglad när maten serverades!) o sov middag.Hon hade somnat så fort Lotta la henne på madrassen!!Sen hämtade jag henne o inte ens då började hon gråta.Idag gick det jättebra o på onsdag nästa vecka börjar jag jobba så alltså tar det ingen extra inskolningstid som vi först trodde!Drog på stan när My var på dagis o inhandlade massa kläder till henne o inget till mig som vanligt! ;O) Tog även en lunch helt själv i lugn o ro!!Förtsår ni hur skönt det var??!!


Börjar känna mig lite krasslig,är skittrött o frusen.Hoppas jag får hålla mig frisk så jag hinner komma igång o jobba lite innan alla dagisbakterier gör oss sjuka!

Ovido - Quiz & Flashcards