Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Marie - 23 augusti 2010 13:13

MÅNDAG (DAG 6): Helt plötsligt har det vänt!!Äntligen!!My var glad o lite busig redan när vi kom in på dagis o vid morgonsamlingen satt hon o stampade fötterna o slog med händerna mot benen o talade tom lite!!Hon satt fortfarande fast i mig o fick panik så fort jag rörde mig.Efter fruktstunden klädde vi på oss o gick ut.Lotta tog My o jag gick in igen.Hon gallskrek i tio minuter!Efter ett tag kom en av "fröknarna" in o sa att det gick jättebra!!En timma var hon ute utan mig!!Jag började nästan grina av lättnad!!Lotta tyckte det gick så bra så imorrn ska jag lämna henne vid nio o hämta henne efter lunch!!Jippie!!Fattar ni hur glad jag är idag!!??


Tack mina älskade vänner för kommentarer o sms!!Jag älkskar er!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards