Alla inlägg under februari 2014

Av Marie - 27 februari 2014 17:11

 Imorrn åker vi till Kanarieöarna!!Så jävla skönt ska det bli o välbehövligt då jag varit så åt helvete trött en lång period(plus en massa andra symptom som jag kanske skriver om en annan gång men inte nu för då kommer ni skicka mig till sjukahuset  istället för Kanarieöarna).


Så idag har My o jag varit lediga o städat(jag vill ha ett rent hus när vi kommer hem),växlat pengar,handlat o packat.


Nu väntar bara det roligaste;att köra iväg katten till mamma..det roliga i det hela är att få in henne i buren(katten alltså),jag har ETT försök på mig,misslyckas det då kommer hon gömma sig bakom soffan eller under sängen o försöker jag få tag på henne kommer hon antagligen bita av mig fingret eller i värsta fall hela armen.Ja så lycka till då!


Kommer sakna dom älskade hästarna men jag vet att pappa tar hand om dom väl.Sheila har varit tjock i ett bakben en vecka så hon mår nog bara bra av o få lite semester(hon går ju så otroligt hårt så det kan hon ju behöva,haha!Yeah Right!)


Ni får ha det gott så hörs vi när vi är åter!


Ovido - Quiz & Flashcards