Alla inlägg under april 2013

Av Marie - 29 april 2013 19:46

O Jesus va tomt det varit här på ett bra tag(i vanlig ordning) !Skriver ett längre inlägg en annan dag det har ju hänt tråkigheter som ni som känner mig antagligen inte missat.Men det får ett eget inlägg med bilder o så.Ida är enormt saknad iallfall,det gör fortfarande ont i hjärtat o en stor klump i halsen bildas när jag tänker på allt som hänt.


Lilla hjärtat fyller ju fyra år på lördag o det ska kalasas i dagarna två med familjen på lördag o polarna på söndag.Så här bakas det som aldrig förr!Hallongrottor,choklad/banankaka(svingod),cupcakes med vit chokladfrosting(namnam),chokladbollar,bullar o tårta..Jag älskar o baka,jag är besatt.Är inte så kreativ av mig längre men när jag får tid o baka då jävla flödar den!


Ha det fint så hörs vi snart!

Ovido - Quiz & Flashcards