Alla inlägg under november 2012

Av Marie - 18 november 2012 10:42

Flera lördagar i rad har dom lyckats få mig till gråt o då menar jag riktig ångestgråt,så det gör ont i hela själen.Jag pratar om Så mycket bättre.Först lycakdes Miss Li med Pughs Här kommer natten,fy fan va vackert det var,vilken röst o vilken inlevelse,o sen var det Uggla som lyckade få mig till ångest med Min far o jag och Har du hört om en tjej..Vilka texter!!Igår var det dock ingen som lyckades få mig till ångestgråt men nån tår fällde jag till Darin o Olle Ljungström.Bäst var Miss Li!


Helt otroligt hur en del låtar kan få en o känna,det gör ont i hela kroppen o själen o man bara gråter av smärta o man känner massor av ångest men så fruktansvärt bra!!





Idag tar vi en hemma dag med lite dammsugning o golvtorkning.My har som önskemål att vi ska baka,så det får bli chokladbollsrullning snart!


Trevlig söndag kära ni!!

Av Marie - 15 november 2012 18:33

Jag lovar ett inlägg snart!Har vart dålig på det här ett bra tag nu,har funderat på o lägga ner men tycker om o blogga,mår bra av o skriva av mig även om det inte blir så mycket personligt ,är ju mest för min egen o nära vänners skull.Vill så mycket med den,skriva minst en gång i veckan,lägga ut recept,tycker om o laga mat o baka när humör o tid finns.Men just nu är jag orkeslös,slut på energi,ja det finns inte ens nån reserv kvar,vill bara lägga mig i soffan o somna på kvällarna,är på asrisigt humör,går på en rosenrotkur för o orka med mig själv!Idag har jag tom vart glad o sansad,inte fått nåt raseriurbrott,så det måste alltså funka!


Så ja,det får nog bli ett riktigt inlägg snart!

Ovido - Quiz & Flashcards