Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Marie - 6 augusti 2010 12:56

Johanna o Tony har ju precis fått klart deras hundgård.Jättefin o mysig blev den med ett eget hundhus.Värsta paradiset!Dom har erbjudit oss o ha Lowa där också sen när jag börjar jobba.Sånt kan man ju absolut inte tacka nej till!Det kan ju inte bli så mycket bättre!Då slipper jag stressa hem från jobbet.Visserligen är hon ju van från förut o vara hemma själv men det blir ju många timmar o man har alltid dåligt samvete för henne.Där kan hon ju göra sina behov om hon måste o så har hon sällskap av sina polare,Hugo o Hector.O så är det ju perfekt att dom har ett eget hus o gå in i när vädret inte är så behagligt!Så denna vecka har vi börjat med "inskolning".Det går jättebra.Dom tar ett par busvarv o sen ligger dom mest o slöar o har det bra!Det här är ju den bästa lösningen för oss alla!Så TACK bästa Johanna o Tony för att Lowa får vara där!!  


I onsdags var jag på lunchdejt med Jenny på stan.Mamma o Benny var här o var barnvakt.Det var så himla befriande o få äta i lugn o ro för en gångs skull!Vi åt på Cafe Supreme på Kompassen,färsk pasta med kyckling o curry!Så förbannat gott!Sen tog vi ett varv på stan.Blev inget inhandlat,måste tänka på ekonomin ett tag nu..Men det var bra lockande o köpa kläder till My på HM..Sen tog vi en fika på Bara Vara,kokosmilkshake o Rocky Road..Fy fan så gott!!Skaplig sockeröverdos fick man då!Fan så kul vi hade!Är ju så himla kul o kolla på folk!Hur ser en del ut egentligen??!!Haha!!


Idag har vi vart hos Johanna o Gustav o busat o fikat.Jag bakade sockerkaka igår som jag tog med o Johanna bjöd på chokladbollar(ja jag vet att det heter nåt annat!!)O  barnen hade kul som vanligt.Dom har verkligen blivit bästa vänner!


Imorrn bär det av till Sara,Ola o lille Emil för grillning.Ska bli så kul o träffa dom o särskilt nu när Emil börjat gått!

Ovido - Quiz & Flashcards