Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Marie - 28 augusti 2010 19:31

TORSDAG (DAG 9) : Går bra idag med.Pluttan äter bra o sover skönt.Men än har hon inte tagit steget o lekt med nåt annat barn.Hon vill helst vara i Lottas famn.Bra att dom till slut blivit kompisar! :O)

Själv åkte jag hem o hämtade Lowa o åkte till mina gamla hemtrakter,Kvinnerstatorp.Parkerade vid stallet (där jag o min gamla fjording Fridolf höll till i fyra år)o promenerade därifrån mot Kvinnerstaskogen för en långpromenad.Det var så skönt så ni anar inte o det var väldigt uppskattat av Lowa.Kanske inte så smart med tanke på att jag känner mig lite krasslig.Dampvarning ;o)


SISTA DAGEN! : Idag lekte My tom lite i sandlådan o hade jättekul!Hennes följeslagare Apan var tydligen också tvungen o vara med o leka i sanden för han var full av sand o var alldeles blöt,kraken!! :D Men det är tur hon har honom för han är hennes trygghet när inte vi är med.Apan är en goseschimpans som hon blev blixtkär i så fort hon såg honom bland alla miljoner gosedjur på leksaksaffären.Var tvungen o köpa honom till henne.Sen dess har han vart med henne nästan överallt!Hämtade My efter lunch så hon fick sova middag hemma idag.På måndag o tisdag är jag ju ledig men hon får vara på dagis mellan nio o två iallafall.Då hinner jag ju ta igen mig lite innan verkligheten börjar igen!

Skönt att allt vände denna vecka.Kändes inte så hoppfullt för en vecka sen o jag var jättelåg.Men nu känns allt fint.Tack återigen fär erat stöd o fina kommentarer!  


Nu ska jag kurera mig.Känner mig lite sjuker,men utan feber tack o lov!My är också krasslig kraken!Vi har nog drabbats av dagisbakterierna!Men tror inte det blir värre än så här som tur är!

Ovido - Quiz & Flashcards