Alla inlägg under juni 2014

Av Marie - 7 juni 2014 09:28

Som nog dom allra flesta vet vid det här laget ska ju My få ett syskon!Som hon har tjatat o längtat efter detta!


Ingen av oss har varit ett dugg sugen på fler barn av olika orsaker.Men för nåt år sen trodde vi att jag blivit gravid o jag gick all in för det,drömde om det,planerade namn mm.Men efter att ha gjort ett grav test visade det sig att så inte var fallet.Jag vart helt knäckt.Så efter det har vi planerat en Nr 2.


Nu är jag i vecka 16 o planerat nedkomst är 14 november.Vi har gjort ett Kub test(kombinerat ultraljud o blodprov för o se ev kromosomfel)  o allt såg bra ut.Nästa ultraljud är 18e juni då man även kan se kön om man vill.Vi tänkte kolla vad det blir för nåt om den vill visa.My låg med benen i kors så det var omöjligt o se!


Har mått riktigt överjävligt fram till nu.Trött utav bara helvete,har inte kunnat äta så värst mycket,har mått illa av tanken på varm lagad mat.Har haft pms humör i flera veckor har varit riktigt jävla grinig o inget tålamod har jag haft.Är något bättre nu.Matlusten är åter o äntligen kan jag njuta av mat!Jag hoppas jag slipper foglossning denna gång.Började tidigt med My men har inte haft några känningar alls än så länge.Jag har bestämt mig för att jag inte ska få det denna gång,om man nu kan bestämma det!Jag kör lite övningar,stretchar o tar en ridtur ibland för o stärka rygg o bål.Ridningen gör ju även gott för psyket.

Insåg dock häromdagen att ryggövningar som tex rygglyft på magen är omöjligt nu,får försöka komma på nåt alternativ!


Min plan är o jobba fram till 22 september sen tar jag ut havandeskapspenning.


My är världens lyckligaste tjej över det hela.Hon kommer bli den bästa storasystern!


Roligt är också att våra kära vänner Sara och Ola också kommer få Nr 2 i november nån gång!

Camilla o Micke får nr 2 i september.

Så ensamma blir vi inte vilket känns bra!


Idag spöregnar det så får bli en städdag.

Imorrn blir det en ridtur,ska bli sol o varmt!

Ovido - Quiz & Flashcards