Alla inlägg under februari 2012

Av Marie - 14 februari 2012 13:03

Är hemma o njuter av det underbara vädret!!Känns verkligen som att Våren är på G!!!Underbart!!!Jag hatar verkligen vintern,även fast den här omgången var av den snällare varianten.


My kräktes några gånger natten mot söndagen så vi har varit hemma nu i några dagar.Ska åter till verkligheten imorgon.Har varit riktigt skönt o varit hemma o vilat upp sig ett tag.Var hemma två dagar förra veckan då min mage hade världskrig o så hade jag migrän i dagarna tre..Allt beror på stress..Men nu känns allt som det ska igen.Hundarna har fått gå riktiga långpromenader nu när vi varit hemma.Oftast tycker inte My om o åka så länge i vagnen speciellt inte när det är lite kallt,men långrundorna har varit på hennes initiativ.Så nu ligger hundarna nöjt o sover.Vi har även varit ute o lekt o solen värmer verkligen nu.Känns så jävla AWESOME!!!Vi har en härlig tid o vänta!


I helgen drar jag till värmlandsskogarna o hälsar på bästa Therese!Ska bli riktigt skönt o få komma iväg hemifrån .O framförallt få träffa min fina vän.Vi har inte träffats på ett halvår!!!!Det är ju fanimej tragiskt!!Men tiden går så fort o vi har mycket för oss på ledig tid så det hinns sällan med o ses,bara höras på telefon.Förhoppningsvis ska jag få låna hennes mammas islandshäst!Ska försöka komma ihåg kameran!

Lowa ska vara hos Camilla m familj då o få träna stenhårt både fysiskt,mentalt o socialt.Camilla är skitbra med hundar o speciellt hundar som Lowa,som har massor av energi.Risken är väl att jag inte får tillbaka henne! :O)


Helgen efter väntar Mustasch!!Ska bli skitkul o se dom live,vilket jag aldrig gjort!


O helgen efter det blir det födelsedagsmiddag med Johanna!Fattar verkligen inte vart det här året tagit vägen.Det känns inte alls länge sen som vi fyllde 30!Herregud,hur ska det sluta!?


Idag är det Alla Hjärtans Dag.Inget märkvärdigt med det tycker jag.Snäll kan man väl vara jämt!Men mina fina ska iallafall få lite godis o My får ett litet halsband med ett hjärta på.


Sköt om er!!

Ovido - Quiz & Flashcards