Alla inlägg under augusti 2014

Av Marie - 6 augusti 2014 19:37

Då var semestern slut för den här gången.Har ioförsig jobbat några dagar nu..Tycker denna semseter gick ovanligt fort.Är oerhört nöjd med den iallafall då vi mest tagit det lugnt,badat o bara varit.


Sista veckan var det min "kompisvecka".På måndagen träffade jag Sara på stan där vi tog lunch o en milkshake på Bara Vara.Underbart!Vi har aldrig träffats bara hon och jag utan bara med barn och karlar,Hoppas vi gör om det snart igen!!O på onsdagen var det dags för min o Johannas årliga tripp till Smultrongården som är ett måste varje sommar.Tog en kakbuffe som bestog av diverse alldeles för mumsiga godsaker som citronkladdkaka,morotskaka,vaniljkaka,schweizernör
kaka...Inte helt oväntat tog jag alldeles för mycket o det mesta smälte av värmen,men gott var det o framförallt trevligt!O på torsdagen kom världens bästa Therese på besök o stannade ända till lördagen.Vi hann åka en sväng till Marieberg o bränna pengar,My fick leka massa med henne också,hon ,precis som jag,älskar verkligen Therese.O så fick hon äntligen få träffa Sheila (jag har ju fått henne av Therese) o dom hann med en ridtur både en o två gånger.Jag var så himla glad för bådas skull,för Sheila för att hon fick komma ut o röra på sig o för Therese,vet att Sheila ligger henne varmt om hjärtat!


Så nu är vi inne i ekorrhjulet igen då,ett litet tag.Förhoppningsvis får jag gå hem på gravidledigt den 22 september.Har inte fått svar än från försäkringskassan.Är förvånad att ryggen orkar,har inte haft så värst ont dom dagar jag hunnit jobba,bara lite känningar men dom försvinner vid stretch o så kör jag övningar varannan dag,så det kanske gör gott.Hoppas att jag slipper bli sjukskriven för jag tycker ändå om mitt jobb o framförallt vill jag ju ha ordentlig lön för sen blir det fattigt ett bra tag.

Ovido - Quiz & Flashcards