Alla inlägg under november 2010

Av Marie - 25 november 2010 19:43

Blir ett litet inlägg,måste blogga mer en annan dag.Har ju hänt en del.Bla en till familjemedlem;taxen Taxi!Mer om det nästa gång när jag har tid o skriva mer!


Har vart hemma med My idag som är asförkyld o imorse hade hon 40 graders feber!Stackars liten!!Det har inte vart mycket med henne idag.Hon sov till nio (halleluja!!),sen gick vi ner till soffan o åt en yoghurt o drack nyponsoppa,sen var det dags o slumra en stund till.Gick ut med Lowa för en kiss o bajs runda o sen fick hon vara hos Hugo o Hector i hundgården.My var däckad hela dagen o låg på mitt bröst från 12-16.Skitmysigt var det!!Passade på o kolla fyra avsnitt av Bevvan!Sen kom snälla Johanna med alvedon till My.Tur man har en sån rar granne.Tack vare henne slapp jag ha ångest för Lowa o så slapp jag släpa iväg oss till affären för o köpa alvedon!TACK kära vän!!!

Även Taxi är sjuk,han har dragit på sig en urinvägsinfektion o får äta penicillin i tio dagar..


Känner att jag själv också håller på o bli sjuk för sjuttihundrade jävla gången sen typ september!!!Jag vägrar bli sjuk en gång till!!!På lördag ska jag till Jenny o fika o skvallra o då tänker jag vara frisk för det var evighetersevigheter sen vi sågs!


Näe hörrni, jag skriver mer en annan dag!

Ovido - Quiz & Flashcards