Alla inlägg under september 2011

Av Marie - 16 september 2011 20:54

Alltså idag dog jag nästan av lycka!!Nej jag har inte vunnit på nån lott men med sån här tur borde jag bannemig köpt en lott!

Är ju en stor Iron Maiden älskare o har väldigt länge velat haft en Maiden tröja i tjejmodell.Har letat som en dåre på internet,det finns en miljard olika varianter till karlar,o nån enstaka tjejmodell men i fel storlek o då har den vart i sånt material som krymper o blir en magtröja efter tre tvättar.Av en slump slank jag in på Carlings idag.O där precis vid entrén hänger DEN,en alldeles underbar skapelse precis som jag vill ha den,perfekt färg,modell o material.Jag vart så lycklig så jag började nästan lipa!Med darrande händer, ben o läpp letar jag efter rätt storlek o allra sist hänger en enda Small!!!Haha!Jag sliter åt mig den fort som attan med rädsla att nån ska ta den från mig.Utan o titta på prislappen skyndar jag mig till kassan där en astrevlig tjej står o jag är så jävla glad så jag säger till henne:"Ni har fan räddat min dag!"Vad den kostade?Hrrmm 399kr hrrm hrrm..Den är värd det.o jag med!!   KÄRLEK!


Min kärlek till Maiden började för typ 14 år sen.Egentligen betydligt tidigare då jag är uppväxt med en pappa som diggar dom rejält.Men då ville jag inte erkänna att jag gillade dom då jag ansåg det vara töntigt o gilla hårdrock.Jag lyssnade på annat istället(skit).När jag var 16 var jag ihop med en kille som var hårdrockare o älskade Maiden o spelade i ett Maiden coverband så då började jag också lyssna på dom.O nu ÄLSKAR jag dom!!!Jag nästan gråter av lycka när jag lyssnar på dom!


Ni som känner mig väl vet ju att jag gillar annat också.Winnerbäck,Kent,Metallica,rockabilly mm ligger mig också väldigt varmt om hjärtat!


Idag har jag vart hos Henrik o fyllt i utväxt o klippt mig.Underbart är ordet!

Gubben fyller 31 idag också.Hurra Hurra!!Han är o jagar nu o ringde precis o talade om att han skjutit sig en råbock,dagen till ära!!


Imorgon ska My sova borta för första gången!Gubben o jag ska mysa o äta god middag ute eller hemma o ha en rejäl sovmorgon på söndag.My ska vara hos Mormor(Bobbo) o ha kvalitetestid i ett helt dygn.Ska bli skönt på ett vis men kommer sakna hjärtat enormt men jag vet att det kommer gå kanon o jag har inget o oroa mig för.Man måste ju vårda sin relation o vi har varit dåliga på det men nu är det iallafall dags!


Trevlig helg på er!

Ovido - Quiz & Flashcards