Alla inlägg under juli 2011

Av Marie - 22 juli 2011 20:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 13 juli 2011 14:47

Dåligt uppdaterat här på ett tag o detta inlägg blir kort.Men jag uppdaterar mer en annan dag.När jag har lust.

Jag har semester nu o det är jävligt skönt vill jag lova o väldigt efterlängtat!Har varit arbetstrött o trött i psyket en längre tid nu så det behöver verkligen laddas upp massor av energi!Vi har inget planerat.Vi tänker vara hemma o koppla av så mycket vi kan,det är ju det semestern är till för!Vi tar nån dagstripp dom dagar vi känner för det,tex kolmården eller eskilstuna djurpark.Förstår mig inte på folk som stressar runt o ska åka omkring överallt när dom har semester.(=äclkiga jävla svensson familjer med likadana träningsoveraller o så blir dom dessutom osams o gapar o härjar på varann vareviga dag.Kul semester.Verkligen.)


Nej ni nu går jag ut i solen o vilar en stund innan Hjärtat mitt vaknar efter middagsluren.


Vi hörs mer en annan dag!


Puss o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards