Alla inlägg den 24 september 2013

Av Marie - 24 september 2013 11:38

Vabbar med rastlöst barn som inte alls är det minsta sjuk.Men hon kräktes o hade hög feber natten till igår men efter att hon kräktes mådde hon bra igen men det är ju 48 timmars regeln som gäller för att det inte ska smitta så vi är tvungna o vara hemma idag.

Rastlös är bara förnamnet.

Vi har pysslat o ritat en stund men även det blev tråkigt.Gick en sväng med hundarna o ska väl gå ut en sväng efter lunch igen ,verkar vara det enda som inte är tråkigt.Jag är ju världens tråkigaste som absolut vekligen inte gillar rollekar som förmodligen bara barn gör.Att leka mamma pappa barn,leka med dockor o gosedjur är jag verkligen totalt ointresserad av,jag kan inte ens ställa upp för mitt barn vad gäller det.O försöker jag blir hon bara irriterad på mig för att jag är så dålig på det.

Det är nog bara barn som är bra på sånt eller så är jag helt enkelt bara jävligt tråkig!

Det jag är riktigt bra på är o vara sjuk bäbis eller mormor som hon får ta hand om o då behöver man bara ligga under en filt o låtsas sova o ibland blir det lite väl realistiskt  ,att rita,pyssla,baka,läsa böcker är jag också väldigt bra på!

Imorrn får det lov o bli dagis!

Ovido - Quiz & Flashcards