Alla inlägg den 12 september 2013

Av Marie - 12 september 2013 19:52

Min lilla tjej är ju rätt skön o rolig för det mesta.Ibland storknar man av skratt för vad hon framförallt säger.Fattar inte vart hon får allt ifrån.Hon är lillgammal när hon pratar ibland o det låter så kul när en liten fyraåring försöker låta som en vuxen.


Anyway..idag berättade Siv,en av Mys fröknar att My o en annan flicka vart i luven på varandra o My gick fram till Siv för o berätta att den andra flickan var dum..Siv tyckte då att My kunde prova o säga åt henne själv först varpå My väldigt upprört säger "MEN DET HAR JAG JU GJORT MEN HON HÖR JU FÖR FAN INTE VAD JAG SÄGER!!!"Hahaha!!Ingen av fröknarna kunde hålla sig för skratt ,inte så korrekt beteende kanske men va fan dom måste väl få vara mänskliga dom också!


För några veckor sen hade My varit bråkig mot några dagiskompisar o Siv sa åt henne att vara snäll mot sina kompisar,My svarar då "Det ska du skita i,åk hem med dig istället!"Alltså..fan vad jag skämdes när jag hämtade henne den dagen men jag hade stora problems med o hålla mig för skratt kan jag lova!


Dom är för roliga dom små liven!!

Ovido - Quiz & Flashcards