Alla inlägg den 2 september 2013

Av Marie - 2 september 2013 19:45

Såå satans jävla trött!Har sovit tre timmar inatt.Så jävla oväntat.Bara för att man ska upp o jobba.Men jag tror jag mår bra nu.Men är väl för trött för o känna efter..Har ingen oro i min arma själ iallfall.Vi tror på det här nu.Man måste tro åtminstone.

Terapiade ordentligt igår .Bakade förbannat goda äppelmuffins .Får nog lov o lägga upp receptet här nån dag men måste ladda upp en bild.Ett recept måste ha en bild!Åkte även till stallet o gosade med Sheila.Underbara lilla Sheila  !Vems själ blir inte hel efter hästmys!?


Har kört på utav bara fan idag.Lovade mig själv att ta det lugnt men är omöjligt just nu o egentligen tycker jag om att bara köra på.

Har vart på visning på ett hus men det blir nog inget med det.

Vi måste ju få vårat sålt först men är bra dött på den fronten.Folk är för jävla kräsna egentligen!Det kommer en tjej o kollar på huset på ons(stressvarning den dagen vill jag lova.Städa städa städa så förbannat less på o städa o röja)

Är ingen större världskatastrof om vi inte får det sålt.Känner mig rätt kluven till det hela nu..


My har skötit sig utmärkt på dagis idag(eller förskolan som det så fint heter nuförtiden) så hon fick en stjärna i almanackan här hemma på köksväggen.Tösen måste ju få nån motivation,tillräckligt många stjärnor i almanackan fram till jul kan leda till nån riktigt bra julklapp!Om det är så pedagogiskt eller inte ger jag blanka fan i!


Jag vill också ha en stjärna i almanackan när jag skötit mig!  Skulle bli fullt med stjärnor!  


Ovido - Quiz & Flashcards