Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

"Dags för PMS.Dags för hunden o gå gömma sig!"

Av Marie - 14 oktober 2009 18:50

Yeah....Nu är PMSen på ingång!Som jag har längtat!!!!!!!!!!!Jag blir så otroligt charmig!Hoppas det inte vara så länge denna gång..Tycker det är bättre med minipiller,har "bara"pms humör i några dagar,förr var jag vansinnig i två veckor i sträck!Jävligt kul!!!Innan jag blev gravid tog jag nåt p-piller som heter Yasminelle o det blev jag väldigt snäll av Skrattande men det är sjukt dyrt så jag hoppas jag kan fortsätta med minipiller..Det är mycket som jag irriterar mig på när jag har skiten..O nu när det är kallt är ju katterna inne på nätterna,på sommaren ser man knappt till dom,kommer bara in o äter..O Lowa är ju inne ganska mycket nu,eller ja,hon är ute hela dagarna men tar in henne när det börjar bli mörkt.O det märks ju när "alla" djur är inne när det är så trångt..Vi bor på 45kvm!!Haha...O nu är man ju jävligt trevlig o stör mig på dom stackarna..Iallafall på Lowa o Molly(ena kissen).

Molly är världens goaste katt men är nog lite efter!När hon kommer in är det bråttom!För hon är sååå hungrig,ja hon håller nästan på o dö!!!O när hon ätit klart går det några minuter o så börjar hon tjata igen!!Kattfan har glömt att hon fått mat!!Fy fan hon kan tjata ihjäl en!!Till slut blir man faktiskt förbannad!!O fet som en gris är hon,trots att hon inte får särskilt mycket mat.Tror hon går nån annanstans o äter faktiskt!För jaga råttor o fåglar är hon för lat för!Haha..Men hon är go ändå..

O Lowa vill vara ute på kvällarna med men släpper jag ut henne vill hon in igen för det är för mörkt o kallt o när hon är inne vill hon ut!Hallelujah!!!Väldigt påfrestande för nån med PMS!Dessutom är hundkraken mörkrädd så när man tar ut henne när det är mörkt springer hon omkring,ja,precis som en "psyksjuk apa",reser ragg o skäller!Haha..


Nu är det älgjakt i skogarna så nu får man gå på vägen,så man inte blir skjutenSkrattande Men har hittat en sån fin väg o gå nu.Idag slog det mig verkligen att jag kommer sakna det här stället sjukt mycket!Kanske inte huset men våran underbar tomt o den vackra omgivningen.Bor i kanten av Kilsbergen o har alltså skogen som granne!Helt underbart!För mig som älskar o vara ute o gå är det perfekt,man kan gå hur långt som helst!Det ultimata hade vart om vi hittade drömhuset här omkring!


I måndags satt jag bänkad på Ticnets hemsida.Jag skulle beställa biljetter åt mig,Therese o morsan till Kent.Therese brukar alltid fixa sånt så nu tänkte jag att hon skulle få slippa!Inte helt oväntat jävlades det!Det gick inte!!Jag kände hur tålamodet började ta slut efter o ha försökt ett antal gånger(jag har onormalt kort tålamod,iallafall när det gäller tekniska saker som datorer o sånt skit),jag kände hur jävla arg jag började bli o några tårar kom det oxå..Haha!Biljetter till Kents spelningar brukar ta slut fort så jag var ganska stressad!Till slut fick jag ringa Therese iallafall!Så hon fick fixa det iallafall..Tröttsamt!Men kul ska det bli!


På tal om det så ÄLSKAR jag musik!Jag har en väldigt bred musiksmak,gillar det mesta.Fast helst inte massproducerat skit(nån låt går väl bra men det törs man knappt erkänna)..Det ska vara äkta vara!Kollade på nyhetsmorgon på tv4 för någon vecka sen där Mustasch var med (hårdrocksband..)Har hört dom förut o tyckt dom varit ok men inte orkat brytt mig.Dom spelade två låtar från deras nya platta.Det var helt sjukt bra!!O så gjorde dom en intervju o jag höll på o skratta ihjäl mig!Sköna snubbar!Haha..Såjag var tvungen o gå in på deras hemsida för o lyssna på några fler låtar,gick även in på youtube för o höra mer.Laddade även ner några låtar.T.o.m My gillade det!Skrattande Så jag gick in på Ginza för o beställa deras nya platta!O idag kom den!!Ohh lala!!Helt underbart bra!!!!!Jag tror jag är KÄR!!!!!!!!!!!!!!SkrattandeMan kan ju inte ha för hög volym när man har lilla My,så jag passade på o åka en sväng till Konsum så jag kunde lyssna på skivan o på HÖG volym!!!Det blir fler skivor med dom!!

KÄRLEK!!




 
 
kim

kim

18 oktober 2009 19:39

Tack så mkt :)

http://kimfannyengman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 6 maj 2015 20:18

Ett halvår har snart gått!!Jag har längtat så efter att Arvid ska bli 6 månader o snart är han det så kan någon stoppa tiden lite nu? Jo man borde tagit vara på tiden lite bättre o levt i nuet istället för o sukta framåt kanske en del tycker men de...

Av Marie - 9 februari 2015 20:13

Arvid har nu snart hunnit bli tre månader(nästa tisdag för o vara exakt).Tiden har gått sjukt fort ,som den ju alltid gör.Har nästan glömt hur allt gick till!Ska skriva lite av det jag kommer ihåg iallafall! Han kom ju den 17e november 09:42 med pl...

Av Marie - 8 januari 2015 10:27

Jag skriver ett snabbt inlägg nu medan Chefen sover.Vill bara skriva att vi mår bra o allt gick toppen med snittet o allt!Det är inte lätt o blogga just nu men ett längre inlägg kommer snart,jag lovar! Arvid är en underbar liten pojke som snart bli...

Av Marie - 16 november 2014 14:20

Imorrn så här dags är det över.Då är Lillebror faktiskt här!! Känslan jag hade i fredags har gått över lite.Nu är jag redo o tänker inte så mycket på det.Dock tror jag att jag är lite nervös för jag går o småäter hela tiden,det är ett sätt o döva n...

Av Marie - 14 november 2014 10:38

Fredag idag redan.PÅ måndag är det dags.Kan inte fatta det själv,känns så overkligt på nåt vis.Börjar bli nervös.Inte för att vi ska bli tvåbarnsföräldrar tror jag,utan för själva grejen med snittet.Vet inte varför.Men det kommer gå bra det är jag sä...

Ovido - Quiz & Flashcards