Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Marie - 1 oktober 2009 14:46

Haha..Glömde skriva en rubrik till förra inlägget.. Brrrr skulle det vara !Haha..

Av Marie - 1 oktober 2009 14:28

Då var det avklarat!Har haft ångest för den här dagen i flera veckor nu!My´s andra vaccinering!Med tanke på hur lessen hon blev sist är det inte konstigt jag varit nervös..Men det gick rätt bra,men hon blev jättelessen o det skär i ens mammahjärta kan jag säga när ens lilla bäbis blir sådär riktigt lessen så tårarna sprutar!Ni som har barn förstår nog vad jag menar!Ni andra kanske tycker jag är en tönt men då får ni tycka det!I don´t care!Skrattande När vi åkte hemåt somnade hon direkt i bilen.Väl hemma var hon sitt gamla vanliga glada jag!Hoppas hon inte får någon feber,hon fick det inte sist iallafall.. Jag håller på o bli sjuk o känner att jag behöver sova ordentligt nu så då är det skönt om lillan oxå kan göra det inatt!


Var även o hälsade på på brandkåren(ett av mina städställen).Kul o träffa alla igen!Passade även på o sno med mig lite moppar hem så man kan städa av lite här!


Kallt har det börjat bli nu oxå,känns verkligen att det är höst!Tycker om hösten,iallafall när solen skiner!Tycker dock inte om när det blir så kallt så man måste ha mössa,vantar o långkallingar på sig..Idag hade jag mösspremiär på promenaden!Tyckte det var lite väl kallt o tänkte gå in igen sätta på mig vantar o långkallingar..Men det var ju tur att jag la ner den tanken för det blev rätt varmt när jag gått en bit!O med feber i kroppen blir det ju ännu varmare!


Ska nog åka iväg o handla lite glass,det är så gott när man är lite sjuker!Eller det är gott VARJE dag!Är sjukt godisberoende(o glassberoende),måste ha godis varje dag annars får jag abstinens!Haha..Men igår var jag duktig o åt inget sött alls,borde kanske försöka överleva några dagar till utan så kanske jag blir av med beroendet,men jag har ingen karaktär!Skrattande



Ovido - Quiz & Flashcards