Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Marie - 25 oktober 2009 18:07

ÄNTLIGEN blev det då lördag!!O jag fick gå till frisselissan Glad O va fin jag blev!!Lägger ut en bild en annan dag!Efter o ha träffat Camilla i fredags(våran träff blev ändrad från lördag till fredag) bestämde jag mig för o ha samma hårfärg som henne!Sjukt fint!!Så det blev beige/mörkblond.Jättefint!!Blir ju inte så kraftig utväxt eftersom färgen liknar min originalfärg fast den här är lite finare o fräschare!Ida,frisören,var jätterar o duktig!Kan verkligen rekommendera henne!!Tyvärr fick hon inte bort det orange i håret men de syns ju inte lika mycket nu när det är lite mörkare!Men efter några gånger hos henne kommer det försvinna.Ser jag fram emot!

Eftersom jag o Camilla inte träffades i lördags utan i fredags blev det en snabbrunda på stan själv.Inhandlade en vinteroverall,mössa o en snuttefilt till My.Själv fick jag en vit topp o makeup rengöring.


Sen åkte jag hem för att sen åka iväg med Gubben o My för att storhandla.Jävligt smart o storhandla en lönehelg!!!O fan va folk det var!!Jag höll på o få psykbryt!!Vi hade bestämt med Ola,Sara o lille Emil att dom skulle komma hem till oss vid fem.Vi skulle bjuda på älgstek(mumma!),så vi hade planerat att kl tre måste vi börja med maten för att det ska vara klart i tid..Vi kom från affären kl tre!!Haha...Det blev miss i planeringen kan man säga!Tror maten var klar åtta!!Haha!Vi höll på o hungra ihjäl!!!Men "den som väntar på nåt gott..." för gudomligt gott var det!!!Min älskling kan laga mat han!!!

Lille Emil,som är två månader,har det hänt grejjer med sen sist vi såg honom!Herregud vad det går fort!Han är med lite mer nu o flinar gör han också! Så söt han är!Vi la ner My o han på filten på golvet brevid varann.My blev helvild!!Haha..Glad alltså..Hon nöp stackarn i kinden!!


Idag har vi varit till Pappa en sväng.Var ju tvungen o hämta Lowa också som varit där sen i fredags.Sen kom svärmor(My´s farmor) o hälsade på.Vi fikade lite o Farmor o My busade lite..GladNu blir det slapp i soffan!Söndageftermiddagar är "heliga" som vi vill ta det lugnt på o helst själva eftersom Gubben ska upp o jobba imorrn.


Mörkt som fan är det!Man kan ju tro att klockan är nio när hon bara är sex..Usch..Hatar att man ska ställa om klockan!Onödigt!Det är så tråkigt när det blir mörkt vid fyra...


Men det är väl bara o gilla läget... Obestämd


Ovido - Quiz & Flashcards