Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Marie - 13 juli 2010 20:07

Äntligen blev det lite regn o välbehövlig åska!Känns riktigt skönt i luften nu!Kanske man kan sova utan o svettas ihjäl inatt!


När jag åkte iväg till Mamma förut slog blixten ner precis brevid bilen.Satan vad snuskigt det var!!Värsta smällen o bilen ryckte till.Jag blev skitskraj!!


Åkte till Mamma för o slinga utväxten.Körde en budgetvariant istället för o gå till frisören den här gången.Har ju inte råd.Egentligen vill jag ju bli lite mörkare o få en naturligare färg,men som sagt så kostar det ju o just nu är jag ju fattig så jag väntar med färgning tills jag får lönen i oktober.Men vill ju fortfarande att håret ska se fräscht ut så då får det bli så här så länge.Det blev tyvärr ingen större skillnad förutom att utväxten kanske kanske ser lite fräschare ut.Ska nog ha i färgen lite längre nästa gång..Föredrar ju o gå till frisören o göra sånt här men det handlar ju bara om några få månader så jag får väl stå ut!(Lyxproblem!!!)


Ovido - Quiz & Flashcards