Alla inlägg den 23 april 2010

Av Marie - 23 april 2010 13:20

Igår var jag på Apoteket för o hämta ut snällpiller(p-piller).Va Fan..Först får man stå ett halvt liv o vänta för o hämta ut pillren.Sen måste man stå i kö igen för o betala!!Störande!Förut betalade man ju där man får ut det man nu ska ha..

Tålamod!  


I morse var det rikitigt rart väder med sol o rätt varmt.Passade på o tog en långis med Lowa.Tror vi var ute en timma o 20 min!!Riktigt skönt var det!O My var glad nästan hela vägen.Hon gillar inte o åka vagn längre..Tror hon blir uttråkad eller nåt.Hon vill bara busa nuförtiden!

Jävla skitväder kan väl bestämma sig!Nu blåser det o spöregnar!!


Jag som ska till stallet sen..


Förra helgen putsade jag Idas sadel o träns så nu är det redo att användas!Ska bara samla lite mod till första ridutren på typ 1,5 år..På söndag kommer Åse o slår på framskor så förhoppningsvis kan jag sitta upp nästa helg.Vi får se om jag törs!Jag vill helst inte dö..  

Hon är ju så snäll o rida när man har sällskap.Hade hon inte vart så knäpp när man rider själv så hade jag suttit upp för längesen!Men det är bara o ta tagi det.Hade ju vart kul o kunna rida nån gång ibland!

Ovido - Quiz & Flashcards