Alla inlägg den 12 april 2010

Av Marie - 12 april 2010 13:17

O här inne sitter jag framför datorn...Borde vara ute o njuta av solen!Men var faktiskt ute o grejja i rabatten för en stund sen men insåg att jag behöver handskar för o fortsätta.O jag har inga.Så då gick jag in istället..Var ute en sväng på förmiddagen med Lowa o så blir det en tur på eftermiddagen när My vaknat.Man måste passa på o vara ute nu!

Ska till stallet sen när Gubben kommer hem.Pappa ska på fotboll o jag har lovat o mocka o gejja så han slipper när han kommer hem ikväll!Jag är så snäll!  


I lördag var jag till frissan.O det blev så fruktansvärt bra!!!!!!!!!Det var längesen jag var så nöjd med håret!Jag lägger in bild en annan dag!Det blev en beige/ljusbrun färg med några tunna ljusblonda slingor i som ger lite liv i håret.Ja jag är riktigt nöjd!Ansiktsfärgen blev också en helt annan.Är inte lika rosa i hyn som jag var när jag var asblond.Tänk vad rätt färg kan göra mycket!Nu känner jag mig mycket snyggare!


Tänk vad mycket piggare o gladare man blir så fort det blir vår o lite varmare.Jag mår fan så mycket bättre nu än för nån månad sen!Jag har mer lust till o göra saker.Vill grejja ute o ta fram lite blommor o sätt i krukor.O så vill jag grejja i My`s blivande rum.Har tänkt måla väggarna i nån lila färg.Just nu är det vitt o det känns ju lite trist.Mamma ska sy gardiner dit in också..Hoppas på att vi kan fixa till hennes rum snart så det blir fint till hon så småningom ska flytta in!


Mamma o Benny var ju barnvakter i lördag när jag var hos frisören.O det hade gått jättebra.My hade varit lessen när jag hade åkt men sen hade det gått jättebra.Det känns skönt!Det är bra om hon kan vara med nån annan nån gång ibland.


My blir ju förresten ett år om några veckor!Tiden går sjukt fort!Man hinner ju inte med..Ibland vill man bara trycka på paus!Vi börjar planera lite för hennes kalas o det kommer bli två kalas annars blir det lite väl mycket folk tror jag..Så på hennes födelsedag blir det kalas med dom närmaste i familjen o på lördagen blir det med vännerna.Egentligen ska jag börja baka o grejja i tid men vet inte vad jag ska göra än..Det hör inte till vanligheterna att jag bakar.Det är ju så gott med henbakat men jag är för lat för sånt!Men egentligen är det ju rätt kul!Vi måsta iallafall ha hemmagjord tårta.Det får Gubben stå för tror jag!  


Nu ska jag hänga tvätt!

Ovido - Quiz & Flashcards