Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Marie - 25 februari 2010 20:30

Jag tror det har vänt!Är på skitbra humör!Har vart ända sen i tisdags!HALLELUJA!!!!!!!!!Troligen för att pmsen är väck.Skönt.Kom inte tillbaka!!Jag tycker om mig själv när jag är på bra humör!  


Igår åkte jag,My o Lowa till pappa på förmiddagen för att träffa Jenny o Tyra(Jennys dobbermann o Lowas bästa kompis).Ja det var evigheter sen dom fick träffas o tokbusa.Lowa har inte busat med NÅN på flera månader.Kraken.O satan vad dom hade kul.Dom leker så lika o dom kan hålla på i evigheter.Det är så kul o se dom!Hoppas det inte dröjer så länge till nästa gång!


På kvällen bar det av till nästa kalas.Mys kompis Alva fyllde 2 år!!Jisses vad tiden går fort!Tyckte nyss hon kom till världen!My har blivit så blyg när man träffar folk o blir väldigt mammig o pappig.Ingen får ta upp henne förutom vi.Men det går bättre när det är andra barn med,men bara vi är nära.Hoppas det bara är en fas nu så att hon inte är sån jämt.Min folkskygghet gick aldrig över iallafall (  ) så jag hoppas inte hon ärvt det av mig!!Det har ju blivit bättre med åren men det tog jääävligt lång tid kan jag säga (typ 21 år).

Vi bjöds iallafall på lasagne o smarrig tårta.O Alva fick en stor gosedjurshäst (vad annars?) av oss.Mamma Malin gillade den nog bäst  !


När jag kom hem fick jag ett glatt o efetrlängtat sms.Min andra Jenny kompis o hennes kille Nicklas hade äntligen fått en liten bäbis!En liten kille!!Har varit lite orolig sista dagarna att det hänt nåt eftersom att jag inte hört nåt o hon gick över tiden med 19 dagar!!!!Stackare!Som vanligt oroade jag mig i onödan!Längtar efter att få träffa dom o speciellt lillen!Det kommer bli ett väldigt snällt barn.Både Jenny o Nicklas är fruktansvärt snälla o glada människor så det kan inte bli annat!


Imoorn ska jag till nya frisören eftersom att Ida var alldeless för dyr.Min "ordinarie"frisör (som är mammaledig) rekommenderade han jag ska till imorrn o eftersom att dom jobbar på samma salong så vet jag ju vem det är o han verkar väldigt duktig.Ska ju bara toppa håret imorrn så det blir ingen större skillnad,men ska iallafall prata med honom om färgning o se vad han tycker jag ska ha.Ska iallafall inte vara helblond.Gillar det inte o det är fortfarande lite gult här o var.Gillar heller inte den skarpa utväxten.Dessutom känner jag mig skittråkig med bara en färg,vill ha flera.Det blir mer liv i håret.Vill allra helst ha som Lauren Conrad har på bilden jag la in i ett tidigare inlägg.Det är riktigt fint!!Ska se om jag kan mejla frisören bilden om jag inte kan få den utskriven på nåt vis..Men det blir nästa månad det!

Ovido - Quiz & Flashcards