Alla inlägg den 12 februari 2010

!!!

Av Marie - 12 februari 2010 12:53

I september var vi till fotografen för o fotograferas till Halloj Bebis i tidningen Örebroarn.Det var ju ett tag sen o vi har inte varit med i tidningen än.Så jag ringde fotografen,dels för beställa hem bilderna o dels för o fråga varför bilden inte vart med i tidningen än.Han tyckte också det var konstigt att vi inte varit med än så han gick in o kollade i deras arkiv för o se vart bilden tagit vägen.Men han hittade den inte!Alla andra bilder den månaden fanns men inte den!Alltså va Fan!!!!!!!!!!!!Så jävla typiskt!Blir så jävla less!!!!!!!!Bilden blev skitbra o jag såg inte ut som ett mongo på bilden för en gångs skull heller..Fy fan vilken jävla otur då!!Hade vart kul o haft den bilden!Fotografen sa att vi gärna fick komma tillbaka o ta en ny bild..Får väl se vad Gubben säger..Men hade vart kul o haft en  fin bild på oss alla tre..


Är på sämst humör idag med..Hela veckan har jag vart skitlåg o irriterad..Kan vara pms men brukar vara stabil med dom här p-pillren jag har nu så jag vet inte..Kan vara vinterdepression också..Orkar inte spekulera..Det går väl över nån gång..Ska iväg o storhandla senare o då ska jag köpa skitmycket godis o dra i mig ikväll,då kanske man blir en glad själ igen!


Ska iväg o mocka o kramas med kusarna när Gubben kommer hem om en stund.Förhoppningsvis kanske det hjälper..O få komma iväg ensam en sväng o få träffa hästarna.Har bestämt med Pappa att fredagar är min mockardag.Skönt för han o få komma hem på fredagkvällen o slippa allt slit i stallet o bara få ta det lugnt.Det är han värd som han sliter på kvällarna i veckan!O så passar det ju bra eftersom att Gubben slutar tidigt på fredagar.Passar även på o lämna kvar Lowa där också.Får tillbaka henne på måndag morgon!Skönt för henne o slippa mig ett par dagar!


Ibland önskar jag att man kunde be sig själv Dra Åt Helvete!!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards