Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Marie - 14 februari 2010 18:07

Åh så fucking underbart!!!Idag har det vänt!!!Jag är på strålande humör o det pirrar i kroppen!Det var fan inte igår!O inte i förrgår heller!

Första dagen man känner att det är vår på G!Solen värmer o fåglarna kvittrar!!


Åkte till Pappa idag för o pyssla i stallet o borsta av kusarna.Tog en rejäl sopning i stallet.Dammigt som fan i sadelkammaren o den tomma boxen där vi förvarar strö o höpåsar.Riktigt fint blev det!Tog även en rejäl promenad med Lowa.Tänkte ta en sväng i skogen eftersom att det är dåligt med skog här där vi bor..Men haha!Puckot jag tänkte inte på att det inte är plogat i skogen(har det nånsin plogats i skogen??!!)Så vi var ute o pulsade i snö i en jävla timma!!Fy fan!Jag trodde jag skulle få en hjärtattack o dö!!Det är ju liksom inte lite snö heller!Jaja,Lowa vart ju trött iallafall!O det är inte lätt o få henne trött annars!


Lagom till Alla hjärtans dag har My lärt sig pussas!Om man plutar med läpparna o gör pussljud  kommer hon farandes med sin mun o trycker den mot min!   


Ikväll är det sista avsnittet av Köping.Jag sörjer!!Det är alldeles för få avsnitt o så är dom alldeles för korta!Hoppas det kommer en säsong till!Man får väl överleva tills dess!

Ovido - Quiz & Flashcards