Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Jobba!!

Av Marie - 3 september 2010 13:02

Jaha då har jag avklarat tre arbetsdagar!Redan!Är trött o sliten o öm i kroppen precis som det ska vara!Tycker det är kul o jobba igen (än så länge).Första dagen blev jag välkomnad o kramad av massor!Stackarna blev garanterat smittade av min dunderförkylning men jag förvarnade dom!

Trodde faktiskt jag skulle känna mig som en prao dom första dagarna men redan när jag klev innanför dörrn kom jag ihåg precis allt,hur man gör,rutiner osv!Minnet finns där trots allt!

Har haft en mjukstart nu så jag har bara haft två städområden(brandstationen o ahlsell) mitt tredje ställe(radiator) börjar jag med nästa vecka.Men tänkte skippa det på fredagar o sluta lite tidigare då.Måste hitta nån som vill ta det på fredagar bara..


Det har gått jättebra för My på dagis o hon grinade bara lite i går när jag lämnade henne men idag o i onsdags var hon inte alls lessen när jag lämnade henne.Så då kändes det ju jättebra o åka iväg o jobba!


Imorrn tänker jag iallafall begära sovmorgon.Gubben o jag har bestämt att vi ska ha varsin sovmorgonsdag på helgen.Har sovit skitkasst dom sista dagarna pga förkylningen så jag är helt väck nu så en sovmorgon imorrn skulle sitta fint!!Somnar nog i soffan tidigt ikväll!


My har fått en till kompis!Malin o Daniel fick en liten son igår,Valter.Stort  GRATTIS till er o till Alva som blivit storasyster!!


ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!!

  

 
 
Hanna

Hanna

3 september 2010 23:20

vad kul att det känns bra :-) man kommer ju inte i det snabbt tror jag. det är ju omställningen som är det jobbiga men när man väl vant sig så flyter liksom livet på. jag börjar ju på tis men har ännu inte fått ångest....kanske kommer snart.
jag & Jimmy kör ju varannan sovmorgon på helgerna...och jag kan säga att det är jättebra att ha den överenskommelsen :-) det kan liksom inte bli något tjafs om örättvisa eller så.

KRAM!!!

http://iloverico.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 6 maj 2015 20:18

Ett halvår har snart gått!!Jag har längtat så efter att Arvid ska bli 6 månader o snart är han det så kan någon stoppa tiden lite nu? Jo man borde tagit vara på tiden lite bättre o levt i nuet istället för o sukta framåt kanske en del tycker men de...

Av Marie - 9 februari 2015 20:13

Arvid har nu snart hunnit bli tre månader(nästa tisdag för o vara exakt).Tiden har gått sjukt fort ,som den ju alltid gör.Har nästan glömt hur allt gick till!Ska skriva lite av det jag kommer ihåg iallafall! Han kom ju den 17e november 09:42 med pl...

Av Marie - 8 januari 2015 10:27

Jag skriver ett snabbt inlägg nu medan Chefen sover.Vill bara skriva att vi mår bra o allt gick toppen med snittet o allt!Det är inte lätt o blogga just nu men ett längre inlägg kommer snart,jag lovar! Arvid är en underbar liten pojke som snart bli...

Av Marie - 16 november 2014 14:20

Imorrn så här dags är det över.Då är Lillebror faktiskt här!! Känslan jag hade i fredags har gått över lite.Nu är jag redo o tänker inte så mycket på det.Dock tror jag att jag är lite nervös för jag går o småäter hela tiden,det är ett sätt o döva n...

Av Marie - 14 november 2014 10:38

Fredag idag redan.PÅ måndag är det dags.Kan inte fatta det själv,känns så overkligt på nåt vis.Börjar bli nervös.Inte för att vi ska bli tvåbarnsföräldrar tror jag,utan för själva grejen med snittet.Vet inte varför.Men det kommer gå bra det är jag sä...

Ovido - Quiz & Flashcards