Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Dags för hemmet?(Eller kanske en hjärnrensning..)

Av Marie - 22 mars 2012 20:11

Ibland slår hjärnan av totalt o man får minnesluckor,ja utan o vara onykter.Detta har hänt mig alldeles för ofta den senaste tiden.Vad det beror på vet jag inte,stress,att man är tankspridd eller bara jävligt gammal.Hur som haver är det otäckt när det händer men vad jag läst mig till helt normalt.


Igår när jag vart på mvc (NEJ JAG ÄR INTE MED BARN,TÄNK INTE ENS TANKEN!!) o på väg till bilen hände det.Vad som hände från vårdcentralen o till bilen har jag ingen aning om.Plötsligt står jag vid bilen o försöker låsa upp den men nyckeln funkar inte,försöker igen o den funkar fortfarande inte,blir vansinnig o svär en ramsa när jag inser att det är ju FEL BIL!!!!!!Haha!Det var iallafall rätt färg o storlek men på fel parkering.Pinsamt!Tur att ingen såg det!


Häromveckan när jag åkte hem åkte jag in på fel avfart utan att jag ens märkte det.Helt plötsligt var jag vid rondellen vid ica maxi (ska in på avfarten efter).Jag blev skiträdd!


Näe fan,dags för lite semester kanske från alla måsten o all stress.Hjärnan skulle behöva sig en rensnig från onödigt skit som fyller den.Borde finnas sån för hjärnan som det finns för tarmen(vad heter det,detox?).


Go natt!!!


 
 
Jenny A

Jenny A

22 mars 2012 22:59

Tycker det där låter som klassiska utbrändhetssymptom. :(

http://:misseery.blogspot.com

 
Ingen bild

Hanna Kållin

22 mars 2012 23:40

Ah vad otäckt! Jag har också fått såna där blackouter och värst är det när man upptäcker det. Jag brukar ibland få blackout när jag kör till stan själv. Jag antar att jag sitter och kör på autopilot och egentligen är med i skallen men det är otäckt när jag kommit till karlslund och vaknar till och liksom "Vafan, är jag här nu!?". Eller när jag kör i stan och plötsligt får för mig att jag kanske har kört mot rött för jag kommer inte ihåg om jag verkligen tittade på trafikljusen. Läskigt är det. har dock inte gått till fel bil och svurit över att inte få upp låset..Haha....måste erkänna att jag skrattade när jag läste detta. och jag såg dig framför mig stå där och svära :-) Tur att du inte fick ett "Hanna-damp" och sparkade på bilen eller repade lacken,Haha!

Men jag tror också att det beror på stress.....nu får du vila dig och kräva full service av "gubben" :-) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 6 maj 2015 20:18

Ett halvår har snart gått!!Jag har längtat så efter att Arvid ska bli 6 månader o snart är han det så kan någon stoppa tiden lite nu? Jo man borde tagit vara på tiden lite bättre o levt i nuet istället för o sukta framåt kanske en del tycker men de...

Av Marie - 9 februari 2015 20:13

Arvid har nu snart hunnit bli tre månader(nästa tisdag för o vara exakt).Tiden har gått sjukt fort ,som den ju alltid gör.Har nästan glömt hur allt gick till!Ska skriva lite av det jag kommer ihåg iallafall! Han kom ju den 17e november 09:42 med pl...

Av Marie - 8 januari 2015 10:27

Jag skriver ett snabbt inlägg nu medan Chefen sover.Vill bara skriva att vi mår bra o allt gick toppen med snittet o allt!Det är inte lätt o blogga just nu men ett längre inlägg kommer snart,jag lovar! Arvid är en underbar liten pojke som snart bli...

Av Marie - 16 november 2014 14:20

Imorrn så här dags är det över.Då är Lillebror faktiskt här!! Känslan jag hade i fredags har gått över lite.Nu är jag redo o tänker inte så mycket på det.Dock tror jag att jag är lite nervös för jag går o småäter hela tiden,det är ett sätt o döva n...

Av Marie - 14 november 2014 10:38

Fredag idag redan.PÅ måndag är det dags.Kan inte fatta det själv,känns så overkligt på nåt vis.Börjar bli nervös.Inte för att vi ska bli tvåbarnsföräldrar tror jag,utan för själva grejen med snittet.Vet inte varför.Men det kommer gå bra det är jag sä...

Ovido - Quiz & Flashcards