Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Marie - 1 oktober 2010 19:56

From idag till april/maj någongång kommer HATET sno energi från mig!!Finns det någon som hatar kyla,vinter,snö o mörker så mycket som mig?????Va va va ???Näe det tror jag inte!Jag fryser ihjäl!REDAN!!!O idag fick jag skrapa rutorna på bilen!!HATA!!Jag fryser ihjäl inomhus också.Får ta fram termobyxorna o ha på mig inomhus.Just nu är jag skitläcker i mysbyxor med leggings under,ullsockor OCH benvärmare,tjock fleecetröja.Hur ska det sluta??Vad ska jag ha på mig när det blir riktigt kallt?O ingen av oss rår på kaminen här ,inte ens Gubben kan med den,så det som värmer oss är luftvärmepumpen som inte  alls värmer just nu (den står på 22 grader men det är då fan inte 22 grader här inne!)och golvvärmen.Vi har inga element förutom i sovrummen..

Ja det kommer bli ett jävla gnäll nu bara så ni vet!Men det blev det ju förra vintern med (som jag nyss tyckte vi blev av med) så ni är ju vana..


JAGHATARVINTERNJAGHATARVINTERNJAGHATARVINTERNJAGHA
TARVINTERN



Vad händer i helgen då?

FREDAG KVÄLL:Frysa.Somna i soffan.

LÖRDAG:Jag o My åker till Pappa,Gubben ska skruva med bilen o byta olja,middag hos Svärmor.Frysa

SÖNDAG:RIDA!!!!!!!!!!Storhandla.Förhoppningsvis hälsa på Daniel,Malin,Alva o lille Valter.Frysa


Gubben håller på o bli sjuk så vi får se hur mycket det blir gjort..Just nu ligger han o sover hos My,han somnade när han nattade henne.  



JAGHATARVINTERNJAGHATARVINTERNJAGHATARVINTERN

                   

JAGHATARVINTERNJAGHATARVINTERNJAGHATARVINTERN!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards