Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Marie - 26 januari 2010 14:20

Åh jag är så glad!My sover alltid två timmar efter lunch.Hon har alltid fått sova på mitt bröst då.Men två timmar är länge o man vill ju passa på o göra annat när hon sover.Förra veckan provade jag med att hon skulle sova i sin säng istället.Första dagen gick det inte.Hon bara skrek så fort jag lämnade rummet.Även fast hon var jättetrött.Så jag fick ge upp o lägga henne i brevid mig i våran säng.Andra dagen gick det bättre.Hon var skitbusig,men efter en timma somnade hon o jag smög ner.Efter 40 minuter vaknade hon o var hysterisk.

Idag bestämde jag mig för o pröva igen.La henne i sängen o hon var naturligtvis jättebusig.Efter tjugo minuter gick jag ner,trodde hon skulle bli jättelessen,men icke!Hon var knäpptyst så jag grejjade lite o städade i badrummet.Fortfarande knäpptyst där uppe.Smög upp för o se vad hon gjorde.Hon hade somnat!!!!!!!!!!!!Så duktig!!!Hoppas det kan hålla i sig nu.Jag tänker inte ge mig iallafall.Hon kan ju inte sova på mig hela livet.O när hon börjar på dagis är det ju bra om hon kan sova själv också.Så idag är jag jättelycklig!!  


Igår när jag såg på nyheterna blev jag förbannad(det blir man ju visserligen jämt..).Det var ett reportage om att det är så mycket is där folk ska gå..Jaha..Det är ju för helvete vinter!!!O folk ramlade omkull o slog sig allvarligt..Meehh..Är det nåt ovanligt att det är isigt  den här årstiden?Dom intervjuade en gammal tant som var så rädd för o gå ut o halka omkull o slå sig så hon ville inte gå ut.Hon sa att "förr i tiden var det minsann folk som stog med spade o hackade bort isen".Haha!Va fan!Är det sant!!Det finns ju för fan sand!Varför sandas det inte bättre då??Eller s ätt på er broddar för HELVETE!!!Fan vad det gnälls om skitsaker.Så nån stackars sate ska stå hacka bort all jävla is i hela sverige med en spadjävel??!!Seriöst!!!

Ovido - Quiz & Flashcards