Alla inlägg den 1 november 2009

Av Marie - 1 november 2009 17:50

31 oktober 2003 träffades jag o min älskling!!!Så i lördags firade vi 6 år tillsammans!

Eller firade o firade...Vi brukar alltid köpa nåt litet till varann typ godis men det glömdes bort i år!Haha..Jag lagade kycklinggryta(egentligen ska det vara wok men vi har ingen wokpanna så därför fick det bli gryta) jättesmarrig o lätt att göra (kycklingfilé,champinjoner,minimajs,banmbuskott,pa
prika,zucchini,oyster sauce,vitlök, lök , curry o cayenne)!Vi tänkte ha en myskväll när My somnat men lilla fröken var hur pigg som helst o vägrade sova.Gubben gick o la sig med henne i sängen(säkraste sättet o få henne o sova) o efter en stund hör jag nån som snarkar o det är inte My!Gubben har somnat o går inte att väcka!Haha!Så blev det med den myskvällen!Så jag tog mig min första cider på över ett år!!!Men fy fan vad det smakade spritSkrikandes !!Fan vad vidrigt det var!Har inget minne av att det smakade så mycket sprit!!Jag får väl öva så kommer jag snart in i det igen!Jag hällde ut det i slasken o åt upp en chokladkaka istället!Mycket godare!SkrattandeVid halv elva gav jag upp o gick o la mig.Vi ska försöka ta igen det ikväll istället med lite räkor!Hoppas ingen somnar!


I fredags var vi hos Malin,Daniel o deras söta lilla dotter Alva o käkade mat.Gubbsen åt pizza o vi töser åt kinamat!Jättegott!Trevlig dag var det.Vi ses inte så ofta tyvärr fast att vi bor så nära varann men det är alltid fullt upp på helgerna.Nu var det första gången My intresserade sig för ett annat barn.Hon blev helvild o jätteglad när hon fick se Alva!Haha..Vad roligt det ska bli när dom kan börja leka ihop!My fick rida på Alvas gunghäst(Lilla Gubben) o hon blev helgalen!Född till ryttare är hon!Glad

Vi fick åka hem eftersom Pappa som skulle hämta Lowa hemma hos oss fått strul med bilen (inget ovanligt).Han hade precis haft bilen på verkstaden som kostat honom fem jävla tusen!Han hann åka 500 meter innan biljäveln började strula(Pappas vanliga tur med bilar,ingen borde bli förvånad!).Gubben fick bogsera honom hem!Haha..Som tur är är min Gubbe duktig på bilar o hjälpte honom med bilen!Men snacka om att Pappa blev heldepp!Det förstår jag!!Han har lagt ner 8000 den sista månaden på den där bilen o så jävlas den iallafall..Tröttsamt!


Har precis haft inpackning i håret,fönade det o ser att hårhelvetet återgått till den orange/guldiga tonen!!!VA FAN!!!!!!!!!!!!Det är ju en vecka sen jag var hos frissan!!Kul när man lagt ner 600 spänn på o färga!!Man är ju inte världens rikaste just nu!!Man borde få nån jävla garanti när man går till frisören så om man inte blir nöjd eller om det blir misslyckat så får man komma tillbaka o göra om det GRATIS!!Kanske borde ringa henne..Men jag är en jävla fegis..Jävligt besviken är jag!Rakar snart av mig skiten o börjar om från början!Tänker nog färga själv i veckan o lägga i en askblond ton,det ska ta bort det orange..Färgen kostar 95 spänn så det är ju inte hela världen om det inte händer nåt.Dessutom är utväxten fortfarande kvar..

FAN!!!!!!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards