Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Marie - 10 maj 2012 15:49

Ooooooooooooo vad det var dött här då!Fan jag skäms!!!Men lovar ett långt inlägg dom närmsta dagarna,har ju hänt massor!


Men nu till rubriken:Mitt nyårslöfte var att jag skulle göra alla roliga saker som jag verkligen vill!Jag vill inte sitta o ångra mig o tänka varför gjorde jag inte det?Man lever bara en gång!Förra året ville jag gå på Iron Maiden och Metallica men gjorde jag det?? Nej!! Antagligen för att jag skulle fått åka på det själv o det är jag a lldles för rädd för   !O nu sitter jag o har ångest över detta!!Så nu nska det bli ändring på detta!O då vill jag gärna ha sällskap!!Inte så kul o gå på ditten o datten alldeles själv.Den som ALLTID följer med är min kära mor men önskar mera roliga människor som vill hänga på!

Så först o främst är det någon som vill följa med på Metallsvenskan?????Har tänkt gå den 25e maj för att först o främst se Europe men även andra band är intressanta o även o ta sig en sup eller två!!  Hör av er om ni vill göra mig sällskap!


Andra evenemang:


7 juli :Putte i parken i Karlstad.Ska dit med Therese.Men ju fler desto roligare!!


20 juli: Kent i Eskilstuna.Med Therese men som ovan!


20e maj är det dags för turridning på islandshästar.Där är det tyvärr fullt då max antalet är 4 pers!Men om nån är intresserad av o hänga på nån annan gång så kan man ju alltid kolla nån annanstans där dom har fler kusar!


Japp som sagt hör av er/dig om du vill följa med på nåt skoj eller har egna förslag!!


Hörs en annan dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards