Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Marie - 28 augusti 2011 14:33

Första förkylningen denna säsong har precis gett sig.Men det blev en light version denna gång,jag blev aldrig så dålig så jag behövde vara hemma från jobbet.Men jag mådde bra risigt o var tröttare än vanligt så jag tyckte det var ganska skönt när My hade feber i onsdags, o det blev vab, hon var däckad i princip hela dagen.Sov till nio på morgonen o i tre timmar på middagen.Så då passade jag på o sova ut ordentligt!Vi var hemma hela veckan så nu är jag utvilad o pigg igen så imorrn är det bara på`t igen!Mys feber berodde på att dom sista tänderna kom,hon blir alltid dålig av det.Men nu ska det vart dom sista som kom så nu slipper hon eländet nåt mer!


Förra helgen var jag ju hos Therese i värmlandsskogarna.Vi hade det alldeles underbart!Vi åt god mat,massor av godis o glodde på film o Sex and the city.Kan fan inte bli så mycket bättre!Det var riktigt skönt o välbehövligt o komma hemifrån en liten stund o få ordentlig sovmorgon för en gångs skull!Detta kommer garanterat göras om!!  



Ovido - Quiz & Flashcards