Alla inlägg den 10 juni 2011

PMS

Av Marie - 10 juni 2011 20:55

 

  

Av Marie - 10 juni 2011 20:09

Lika kärt som sist är den nu åter..PMS!!!!!Jag är ett monster!!Men det känns som det bara är början..Tänk om man kunde be sig själv dra åt helvete just nu!!!!Typ varje månad en till två veckor innan mens är jag helt galen.Precis allt är fel o allt o alla kan dra åt helvete,ja utom mina allra närmsta,men jag har inget tålamod med dom heller.Än så länge har hundarna klarat sig utan att jag härjat på dom.Hoppas dom slipper för det är inget kul o skälla på dom för allt o inget.Men ni som har samma problem som jag denna tid i månad vet säkerligen att det inte går o kontrollera o man vill verkligen inte vara så här vansinnig.Ibland klarar jag mig undan med "bara" migrän o synproblem ibland  får jag alltihop.


Man kanske skulle passa på o be en del dra åt helvete,vilket jag är fullt kapabel till just nu.Ingen av er behöver ta åt er för dom jag syftar på läser förmodligen inte min blogg,vad jag vet.O skulle det vara så så skiter jag fullständigt i det.


Hoppas den här skiten går över snart ,ibland är det över på ett par dagar ibland kan det hålla på i en vecka eller mer.


Nämen dra åt helvete med oss då!


  

Ovido - Quiz & Flashcards