Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Nr 8

Av Marie - 1 februari 2011 19:50

Förkylning nr 8 har tvingat sig in i min kropp..Ja sen augusti..Jippi liksom!Men jag kämpar emot den o knaprar alvedon o dricker echinacea så jag klarar av o jobba.Jag vägrar vara hemma från jobbet mera.Januari månad gick utan en enda sjukdag o vab dag!Det ni!


Jag hatar o vara förkyld!


Jävla skit!

 
 
Hanna

Hanna

1 februari 2011 22:28

jag provade Kan Jang efter tips från en kund och det funkar faktiskt ganska bra om man börjar kurera sig när förkylningssymptomen börjar.finns i nästan alla matbutiker och på hälsokost & apotek.

det är ett helvete att vara förkyld jämt....känns pinsamt oxå för man vill ju inte vara den som hela tiden gnäller över förkylning.
usch...lider med dig & vet hur det är :-/ jag har börjat känna att jag vill helt undvika förkylda människor bara för att bacillerna attackerar mig direkt. krya på dig iaf! Kram!!!!

http://iloverico.bloggplatsen.se

Marie

2 februari 2011 12:38

Tack snälla!!:O)Ja jag försöker också undvika förkylt folk men det verkar inte hjälpa.. :/
Kan Jang o Echinacea är faktiskt riktigt bra!På mig har det hjälpt denna gång iaf!Vi borde ses snart!Kram!

 
Ingen bild

Hanna

6 februari 2011 21:20

ja vi måste ju ses! :-) det är ju svårt att hinna med nu när man jobbar varannan helg men en eftermiddag på helgen borde ju gå att klämma in iallafall även om jag jobbar. brukar ju sluta vid 3-4 om jag jobbar dagtid. Vi får höras mer om det :-) se om det kommer nån lucka. Vi saknar er iallafall <3
Kram

 
Terese

Terese

12 februari 2011 02:10

hur glad är du efter den här veckans snöfall? Vilket jävla skitväder! Hoppas du är frisk!

http://littlemisscary.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 6 maj 2015 20:18

Ett halvår har snart gått!!Jag har längtat så efter att Arvid ska bli 6 månader o snart är han det så kan någon stoppa tiden lite nu? Jo man borde tagit vara på tiden lite bättre o levt i nuet istället för o sukta framåt kanske en del tycker men de...

Av Marie - 9 februari 2015 20:13

Arvid har nu snart hunnit bli tre månader(nästa tisdag för o vara exakt).Tiden har gått sjukt fort ,som den ju alltid gör.Har nästan glömt hur allt gick till!Ska skriva lite av det jag kommer ihåg iallafall! Han kom ju den 17e november 09:42 med pl...

Av Marie - 8 januari 2015 10:27

Jag skriver ett snabbt inlägg nu medan Chefen sover.Vill bara skriva att vi mår bra o allt gick toppen med snittet o allt!Det är inte lätt o blogga just nu men ett längre inlägg kommer snart,jag lovar! Arvid är en underbar liten pojke som snart bli...

Av Marie - 16 november 2014 14:20

Imorrn så här dags är det över.Då är Lillebror faktiskt här!! Känslan jag hade i fredags har gått över lite.Nu är jag redo o tänker inte så mycket på det.Dock tror jag att jag är lite nervös för jag går o småäter hela tiden,det är ett sätt o döva n...

Av Marie - 14 november 2014 10:38

Fredag idag redan.PÅ måndag är det dags.Kan inte fatta det själv,känns så overkligt på nåt vis.Börjar bli nervös.Inte för att vi ska bli tvåbarnsföräldrar tror jag,utan för själva grejen med snittet.Vet inte varför.Men det kommer gå bra det är jag sä...

Ovido - Quiz & Flashcards